Facebook

Beoordelingen van Mas Surabaya Apeldoorn

Recente recensies van Mas Surabaya Apeldoorn

5 sterren na 165 reviews

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling kwam een 1/2 uur te laat, het eten was nog lauw. De Gado Gado was echt niet lekker. Alles was gewoon in 1 bak gedaan met daarover de waterige saus. Er zat weinig smaak aan het geheel. Dit was een probeer bestelling maar er zal er geen meer volgen helaas.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas ziek geworden van het eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten! Lekker veel waardoor je nooit met honger naar bed zal gaan.

, 22-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon bijzonder goed eten!

, 17-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

perfecte echt Indonesische rijsttafel. Wat moet ik nog meer zeggen. Heerlijk

, 16-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima maaltijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk, ondanks het feit dat het niet erg warm meer was.

, 09-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was oké, niet uitmuntend.

, 09-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het gerecht VIS vonden we niet zo smaakvol. De andere gerechten waren lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten zoals gewend en mooi op tijd bezorgd

, 24-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd goed warm bezorgd en was het erg lekker!

, 19-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles uitstekend !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vind het jammer dat je bij een maaltijd niet zelf keuze vlees en groente kan doen.

Reactie van Mas Surabaya:U kun eigenlijk ook zelf kiezen, als u bij de opmerkingen zelf schrijven. Groetjes

, 13-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer super lekker gegeten!!!!!!

, 12-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

- ideal werkte niet- met CC opeens transactiekosten - geen inzicht in besteltijd- duurde 80 minuten - eten was ok- rendang wat droog, sayor lodeh redelijk niet goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was redelijk. Jammer dat bij de Roti kip niet een beetje madam jeanet sambal zat. Wij moesten twee uur (!) wachten op bezorging. Na een uur zelf gebeld te hebben vertelde een medewerker dat hij zag dat de bestelling werd klaargemaakt. Na bijna twee uur belde een medewerkster dat er computerstoring (?) was. De bezorger zei dat we voortaan maar beter via thuisbezorgd.nl kunnen bestellen...

, 04-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 31-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn vrouw en ik bestellen regelmatig bij Mas Surabaya. Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit van het eten. Ook over de bezorging is niets aan te merken. Bij drukte kan de bezorging soms iets langer duren maar dat laat wat ons betreft het eten alleen maar nog beter smaken! Een echte aanrader voor mensen die houden van Indisch eten.

, 28-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk genoten van de rijsttafel voor 2 personen. Was echt genieten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten . Wel wat duurder dan de chinees maar het geld wel waard

, 24-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De Campur en Gado-Gado waren heerlijk en de bezorging best tijdig. Zeker voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten (zoals altijd) heerlijk, maar bijna 2 uur wachten op het eten is echt veel te lang... Bovendien werden we hierover niet bericht en werd er geen excuses aangeboden. Erg jammer.

Reactie van Mas Surabaya:Gister was heel erg druk, excuses voor het ongemak. we bellen andere keer van tevoren. Bedankt voor uw reactie. MVG. Mas Surabaya

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was van hoge kwaliteit, enorm van genoten !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat mij betreft had er iets meer aardappels bij gemogen maar dit deed niets af aan de smaak, die was heerlijk. Bezorging was vlot voor een vrijdagavond.

, 16-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en super warm bezorgd! Daarnaast klopt de prijs/kwaliteit erg goed en werd er ook nog eens op tijd bezorgd. Een echte aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger kwam in eerste instantie een half uur te vroeg toen ik nog onderweg was in de bus. Geen probleem, zei hij tegen mijn vriendin die al wel thuis was... Dan kom ik straks nog even terug. En inderdaad, hij kwam terug. Hij had het eten "opnieuw gemaakt" vertelde de bezorger. Echt, de bakjes waren gloeiend heet toen we ze openden. Het eten was heerlijk. Iets te pittig voor mijn vriendin maar de smaak was super. Vooral de rendang viel heel erg goed in de smaak. De Daging Bali was ook lekker en pittig maar het was de nasi goreng die bij mijn vriendin de stoppen uit de oren deden slaan. (Ik zie achteraf pas de waarschuwing op de site bij de nasi goreng aangegeven met twee pepertjes) Het was voor een ons een eerste maar zeker bijzondere en smakelijke ervaring die wat mij betreft voor herhaling vatbaar is.

, 12-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

kwaliteit super, prima warm punctueel op tijd; beter kan niet

, 12-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er klopt geen moer van julliecommunicatiesysteem. bel mij maar dan zal ik vertellen waarom! 0630723378

, 10-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit was perfect, echter afgekoeld door te lange bezorgtijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De eerste keer dat we bij Mas iets besteld hebben. We moesten wel een ruim een uur wachten maar dan krijg je ook wat. Ruim voldoende, prima smaak en zag er vers en verzorgd uit. Gaan we nog een keer doen..

, 27-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verkeerd gerecht ontvangen onze vegetarische gast kon niet gelijk met ons mee eten, twee keer gebeld werd gezegd dat ze al onderweg waren en dan eindelijk na een uur gebracht. Maar geen begrip bij de bezorger, excuus het was erg druk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten (roti) was heerlijk

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dank jullie wel. Wij hebben weer heerlijk genoten op Moederdag van jullie eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben meer dan 1,5 uur moeten wachten op het eten. Toen we belde na een uur werd het pas voorbereid en 5 minuten later werd ik gebeld dat een gerecht op was en/of ik een vervangend gerecht wilde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit. Iets aan de dure kant. Bezorging stipt op afgesproken tijdstip .

, 03-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom genoten van het Indisch eten. Terima kasih :-).

, 27-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten word minimaal een half uur eerder gebracht dan aangegeven. Dan kan je daarna alles zelf op warmen.

, 22-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten.. topper...

, 18-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is echt ontzettend lekker!

, 11-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden expres kipfilet gerechten besteld omdat we niet houden van kippendij. Maar alle kip was waanzinnig vet. Duidelijk geen kipfilet. Enorm vet was ook de bakmie, pastei en pisang goreng. Kip kerrie had weinig smaak. Nasi goreng was niet pittig zoals omschrijving zegt, maar juist flauw en zurig. En de rijst was niet gebakken. Voor ons de eerste en absoluut de laatste keer!

, 05-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk!

, 04-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging netjes zoals altijd maar wel 20 minuten te vroeg! Helaas is het dus een beetje koud geworden maar het was wel lekker als altijd!

, 04-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! De bestelling was er met een half uur en lekker heet op tafel.

, 02-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is heerlijk. bezorging was niet goed. Er mistte een gerecht wat besteld was, , alle verpakking zat onder de olie en het eten was niet warm.

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, snelle bezorging

, 27-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer super!!

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd bezorgd. Heerlijk eten. Enige dat voor verbetering vatbaar is, is de satésaus. Die is wat waterig. Ik houd meer van saus met volle pindasmaak en stukjes pinda.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Snel geleverd. Smaakvol en goed eten.

, 14-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten! Aanrader!

, 11-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-03-2019

Kwaliteit:

Rating

De indische rijsttafel was lauw/warm, ik woon 800 meter verder met de auto. Smaak was vlak en niet heel pittig. Viel ons echt tegen. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vermeld eerlijk voor de betaling dat jullie voor iDeal €0,25 rekenen en niet dat ik dat pas bij mijn betaling zie.

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker gegeten. Dank voor! Zeker aanbevelen.

, 04-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten,

, 27-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk genoten. Terima kasih. Ook het nieuwe gerecht was heerlijk.

, 25-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fantastisch!!

, 21-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, snel bezorgd

, 21-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Super mooie authentieke Indoneschie gerechten. Smaakvol en gevarieerd. Ik ben fan!

, 20-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verzorgd, warm en zeer smakelijk.

, 12-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De eerste keer dat ik hiet bestelde, ook omdat hoj op maandag open was. Eenvoudig te bestellen via de site. Het eten smaakte goed en de bezorging op de afgesproken tijd. Een aanrader.

, 11-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke authentieke gerechten. Snel bezorgd en alles wat goed heet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker! En mooi op tijd bezorgd!

, 10-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten dat lekker warm na lang wachten (om 17.30 uur online besteld, om 18.50 uur bezorgd) werd bezorgd. Een berichtje met de te verwachten bezorgtijd zou fijn zijn.

, 24-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-01-2019

Kwaliteit:

Rating

, 18-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is lekker, gevarieerd lekkere smaken. Tip: als het verpakt wordt zoals bij de Chinees dan blijft het langer warm.

, 03-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is goed, snel bezorgd en warm. Het beste indonesische restaurant van Apeldoorn vind ik.

, 31-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

ruim op tijd,warm en heerlijke gerechten. meer dan genoeg v 2pers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Het eten: campur groot was lekker, portie niet groot! En de actie “ ELKE maaltijd gratis thuis bezorgd” is alleen boven de 20€. Dat is dus niet elke!

, 15-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pisang goreng was taai , Sambal goreng telor smakeloos, de andere gerechten waren wel heel goed van smaak.

, 25-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rijsttafel was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was fantastisch. Bezorging stipt op tijd.

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gerechten waren heerlijk, behalve de vis bali. Er zat bijna geen boemboe bij. Het was alsof je gewoon gebakken vis at en geen vis bali. Er zat ook harde stukken bij. Jammer.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

We halen hier regelmatig eten. Het is goed en je wordt vriendelijk geholpen.

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna anderhalf uur moeten wachten. Een bericht van late bezorging was op zijn plaats geweest.

, 29-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vind het heel mooi dat je kan aangeven wanneer het eten bezorgd moet worden.Het eten is ook prima. Echter de verpakking van de sate is niet goed. De ketjap die ze erbij leveren kunnen ze beter los in een apart bakje doen omdat alles inclusief de verpakkings folie er onder zat en een knoeiboel veroorzaakte tijdens het openen.

, 21-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was goed, leek een beetje weinig maar was toch voldoende. Bezorging was drie kwartier later dan stond gepland maar we werden netjes gebeld dat het later werd vanwege de drukte met bezorgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, alleen wat jammer van al de milieu belastende plastic bakjes.

, 06-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was zeer smaakvol (misschien een tikkeltje te pittig), maar niet warm bezorgd. De pasteitjes waren echt koud en verschilden van smaak. Jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk

, 26-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was weer heerlijk...

, 26-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk en goed op temparatuur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel, heerlijk. Allen maar

, 14-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Overheerlijk gegeten..authentieke gerechten uit Indonesie.. Zou het iedere dag wel willen eten.. Aanrader !!!

, 12-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niets dan lof, heerlijk eten. Had wel iets warmer gekund.

, 08-07-2018

Kwaliteit:

Rating

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel gebracht en heerlijk eten. De nassie bleek twee soorten rijst. Erg lekker. Maar een van de twee was nogal pedis net als de meeste gerechten. Meestal is er iets meer afwisseling.

, 22-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, op tijd bezorgd. Wij hadden de Indische rijsttafel. Genoeg te eten, volop variatie. Aanrader!

, 20-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, topper...

, 17-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten echt top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima bevallen, heerlijk gegeten!

, 13-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk gegeten... zeker voor herhaling vatbaar...

, 04-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

perfecte smaak, mooi op tijd bezorgd. terima kasih

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Gaan we vaker bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten zou om 18.15 uur bezorgd worden maar kwam een half uur eerder in dit geval geen enkel probleem maar kan zijn dat je niet thuis bent of id

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

op zich lekker, maar wel een beetje te pittig. het zou prettig zijn als bij de gerechten te zien was welke pittig waren en welke niet; dan zouden we een beetje afwisseling kunnen regelen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Precies op afgesproken tijd bezorgd.

, 04-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rijsttafel voor 2 personen besteld. Heerlijk gegeten en snel bezorgd. Dit gaan we zeker vaker doen.

, 02-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was prima. De bezorging ondanks de drukte van 1 januari ook goed. Met beleefde excuses voor de langere tijd dan gewoonlijk. door de bezorger.

, 15-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben al het wat keren afgehaald of laten bezorgen en elke keer genieten we weer van het heerlijke eten van Mas Surabaya. Ook dit keer gingen we weer voor de rijsttafel. Bijna op de minuut op het gevraagde tijdstip bezorgd, en goed op temperatuur. Heerlijk genieten! Niks op aan te merken.

, 07-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk Indonesische rijsttafel en prima op tijd bezorgd.

, 05-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit voor de prijs, alles nog op temperatuur in deugdelijke verpakking en binnen een half uur bezorgd

, 29-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en ruime porties!

, 22-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, nog lekker warm en keurig optijd.

, 11-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, snel gebracht, prima op temperatuur en dat voor een prima prijs. TOP!

, 04-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten laten bezorgen = Prima Eten zelf gehaald = Prima Eten geweest in de zaak = Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, jammer dat niet alles warm werd bezorgt. Meer aan dacht besteden aan het verpakken zodat het ook warm aankomt. Prijs wat aan de hoge kant.

, 10-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkerc pittig?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker, warm en gratis snel bezorgd.

, 27-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Voor de 3e keer iets afgehaald bij Surabaya. Ook dit keer hebben we weer heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor 5 personen campur groot met aanvullingen afgehaald en weer lekker gegeten.

, 14-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit en correcte snelle bezorging.

, 14-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk gegeten, bezorging een half uur te vroeg, maar dat was niet zo'n probleem deze keer

, 13-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

helaas de pisang goreng wel erg droog, verder was alles prima

, 05-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker! De maiskoekjes kunnen misschien nog lekkerder en bij het nasi pekel menu was het in verhouding een beetje veel nasi, maar dat is "spijkers op laag water zoeken"; was gewoon goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de tweede keer besteld, en weer verrukkelijk.

, 29-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2X Campur groot besteld. Hoeveelheid was ruim voldoende,warm en het was weer super lekker. Bezorger was netjes op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, super bezorging!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Binnen een uur een zeer uitgebreide bestelling bezorgd van prima kwaliteit. Doen we beslist nog eens..

, 10-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer prima! Heb het al eens geschreven: de gebakken banaan smaakt naar niets, maar was dan ook gratis. Verder alles uitstekend.

, 30-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bezorging kan ik niet beoordelen omdat ik het opgehaald heb. Het eten was heerlijk. Voor herhaling vatbaar

, 28-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker snel bezorgd in goede verpakking en heel lekker van smaak

, 29-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer super ?

, 27-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten! Wij wonen in het Noorden, maar als wij in de buurt zijn nemen wij altijd eten mee naar huis.

, 05-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het was weer heerlijk en precies op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Bestelling op tijd. Het was vers en warm. Volgende keer weer.

, 12-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was erg lekker; rendag, ayam kecap, atjar...heerlijk, pisang goeren was helaas wat droog. Bezorging was top, niet te lang horven wachten en dat op zaterdag avond?

, 03-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk Indonesisch eten, kwaliteit was echt goed. En netjes op tijd bezorgd.

, 29-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en vers, snel bezorgd. Het mag van ons nog wel wat pittiger en hoewel ik had expliciet had gevraagd warm te bezorgen was het nog steeds niet ècht warm. Misschien een andere verpakking onderweg gebruiken?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was prima op smaak! Hoeveelheid zou wel wat meer mogen:) 16:48 besteld 17:39 bezorgd

, 27-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles heerlijk , op tijd en warm, we hebben gesmuld!

, 13-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, prima kwaliteit en mooi op tijd bezorgd!

, 11-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ook deze keer weer genoten van de heerlijke rijsttafel. Ook de bezorging was prima geregeld: Keurig op tijd en het eten was nog lekker warm.

, 27-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het was allemaal prima, op tijd bezorgd en heerlijk eten (alleen de gebakken banaan mag wat smeuiger)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Bezorging mooi op tijd. Vergeten gerecht werd direct gebracht. Zeker voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer genoten van de rijsttafel! Was heerlijk! had van ons alleen nog 1 bakje vlees meer bij gemogen.

, 04-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd en lekker warm. Heerlijke rijsttafel

, 25-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en heerlijk gegeten. Rundvlees mag iets kleiner gesneden en het eten was lauw/koud maar de smaak top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima, heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.