Bewertungen von Mas Surabaya Apeldoorn

Neue Beurteilungen

5.0
Henk
20 MĂ€rz 2023
Brugman
20 MĂ€rz 2023
Desiree
20 MĂ€rz 2023

Het eten was heerlijk. De nasi was deze keer smaakvoller, houden zo.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans
13 MĂ€rz 2023

Zoals altijd is de kwaliteit goed. Jammer dat vandaag verschillende producten uitverkocht zijn.

Susy
13 MĂ€rz 2023

1 gerecht was best ok. Gado gado daarentegen was heel slecht! Dat zou voornamelijk groente moeten zijn met pindasaus. Dit was een grote zware bak met 3 spercibonen,, wat vage saus en 99% witte rijst. Zeer teleurstellend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ellen
11 MĂ€rz 2023
Anne
11 MĂ€rz 2023

Prima!

Dewi Nabilah Anwar
8 MĂ€rz 2023

Authentic Indonesian food! When it's written spicy, it's indeed very spicy XD

Donald Brinkman
5 MĂ€rz 2023

Laat tasje open loempia korst was heel taai,bakmi was wel goed alleen zeer weinig kruiden ben anders gewend van indieshe keuken

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Walda
4 MĂ€rz 2023

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar

RP
3 MĂ€rz 2023
Jan Arie
2 MĂ€rz 2023

Ik heb een grote Campur genomen met bami. Heerlijk, lekker gekruid. Prima beorging

D.van Hattem
1 MĂ€rz 2023

Onze dochter als student woont nog niet zo lang in Deventer en wij wonen in Vlissingen, nu 2 keer bij jullie online besteld om het bij haar te laten bezorgen 😍🙏en dat ze heerlijk heeft kunnen eten weer.... supergoed verzorgd en ontzettend lekker eten van de Roti kip kerrie en pasteitjes en 2 maal spekkoek. Super blij.!.. afstand maakt geen verschil 😊🙏

Jacqueline
27 Februar 2023
Dirk
27 Februar 2023

Kip en boontjes lekker qua structuur maar echt veel te zout (en ik hou vam zout). Hopelijk volgende keer beter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Harold
25 Februar 2023

Smaakvol, snelle levering en voldoende per gerecht. 👍

Ron Hoppenbrouwer
25 Februar 2023

Rijsttafel besteld, eten was lekker, goed warm bij aankomst, vriendelijke bezorging mooi op tijd, dus top!

Luan
22 Februar 2023

Heerlijk!!!

Latuputty
20 Februar 2023
Myra Folkertsma
18 Februar 2023
Daphne
14 Februar 2023
RvdP
13 Februar 2023
Puck
12 Februar 2023

Wij bestellen hier graag en vaak en het eten is elke keer super lekker en snel bezorgd! Fijn dat er zo'n goed Indonesisch restaurant zit in Apeldoorn. Elk gerecht is om je vingers bij af te likken!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Andre
12 Februar 2023

Heerlijk gegeten. Authentiek Indonesisch. En lekkere sate kambing.

Brugman
11 Februar 2023
Ingrid
11 Februar 2023

Twee heerlijke roti maaltijden besteld. Mijn partner had de roti kip kerrie en vond het heerlijk. Ik had de roti vega en deze vond ik verrukkelijk. Nog lekkerder dan de vorige keer. Tip, mag iets meer groenten want dat vond ik te weinig; verhouding aardappel en boontjes was voor mij persoonlijk teveel aardappel en te weinig groenten. Tot de volgende keer. TOP!

Johannes
9 Februar 2023

Heel lekker en precies op tijd

Geke Landweer-Wowor
8 Februar 2023

Het is was Ă©Ă©n woord: heerlijk! Gelukkig kunnen we morgen nog een keer genieten.

Moniek
5 Februar 2023

We waren erg teleurgesteld in het eten. Het vlees was erg droog, de groente doorgekookt en de rijst klef. Echt heel jammer want we hadden positieve verhalen gehoord over het eten van Mas Surabaya. We hebben beide onze maaltijd nog niet voor de helft opgegeten en ik heb gelijk gebeld, maar de telefoon werd niet beantwoord en heb de voicemail ingesproken. Misschien hebben we gewoon pech gehad, maar als groot liefhebber van Indonesisch eten zal ik hier niet meer bestellen.

RP
4 Februar 2023
Myra
4 Februar 2023

Heerlijke vegetarische maaltijd!

Antoinette
1 Februar 2023

Wij hebben de rijsttafel voor twee besteld. Absoluut een aanrader.

Inge van Osch
1 Februar 2023

Kleine porties, treurige saaie smaak, niet authentiek, wat pittige moest zijn was het niet, dunne waterige sauzen en bovendien niet warm. In zijn totaliteit gewoon waardeloos en een slechte ervaring.

Yvonne
30 Januar 2023

Het eten is fantastisch en perfecte bezorging

Milou
28 Januar 2023

Erg lekker, heel erg warm en mooie porties

Otto
27 Januar 2023

Gewoon super goed en lekker

JM
27 Januar 2023

De bezorger is altijd even vriendelijk. Het eten werd wat voor de aangegeven tijd bezorgd, wat alleen maar fijn was. Het eten zelf was heerlijk, net als de vorige keren!

Marion
25 Januar 2023

Het eten was weer heerlijk !!!!

Ankie
25 Januar 2023

Dit eten is altijd gezond en lekker Bovendien wordt een wens serieus genomen

Kovan
25 Januar 2023

Eten is altijd lekker warm en goed ingepakt. Bezorging is snel en altijd extra vriendelijk

Frans
24 Januar 2023

Echte aanrader, alles klopte en (authentiek) lekker!

Marjolein
24 Januar 2023

Heerlijk authentiek Indonesisch. Zoals het hoort.

Tolga
24 Januar 2023

Het was lekker en snel bezorgd.

Anoniem
23 Januar 2023
C. Steenbergen
23 Januar 2023

Het eten was weer heerlijk

Jerry
23 Januar 2023

Keurig gebeld, dat de bestelling later werd geleverd. Eten hierdoor afgekoeld

Esther Brouwer
23 Januar 2023

Snelle levering en alles goed warm. Heerlijk eten..kom snel weer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rene van den Bos
22 Januar 2023

Snelle bezorging (zondag avond) en erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angeline
21 Januar 2023

Heerlijk gegeten, meer dan genoeg echt niet weinig wat je krijgt voor 2 personen. Alle lof. Evt een bakje met zowel bami en witte rijst. Maar dat is persoonlijk. Hier houd de 1 van bami en de ander van witte rijst 😉

Marian
18 Januar 2023

Het was, zoals gewoonlijk, heerlijk. Vlot bezorgd en lekker warm!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nynke
17 Januar 2023

Het lekkerste troosteten van heel Apeldoorn!

Charlotte
16 Januar 2023
Ellen
15 Januar 2023

Heerlijke gerechten en het stond klaar op afgesproken tijd.

Aukje van Raaij
14 Januar 2023

Prima op tijd, erg lekker.

Ger
13 Januar 2023

Goed en erg lekker zoals altijd !

John
10 Januar 2023

Super lekker eten,altijd goed en op tijd

Chris
9 Januar 2023

Wederom heerlijk gegeten van Mas Surabaya. Goede prijs/kwaliteit/kwantiteit verhoudingen en voldoende aanbod om wat uit te kiezen. O.a. vlees en groenten, zodat je gezonder eet dan wat je anders normaal besteld. Zal zeker bij hen blijven bestellen en misschien binnenkort maar eens het restaurant zelf proberen!

Joost Bonhof
9 Januar 2023

Heerlijk!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anne-Marie
6 Januar 2023
Remko
6 Januar 2023

Veel verschillende traditionele gerechten, veel eigen keus bij de samenstelling van de rijsttafel.

Jolanda
4 Januar 2023

Stond in de file, maar is ook een half uur rijden. Smaak was prima maar daardoor niet heel heet meer, maar wel te doen. Voor herhaling vatbaar.

Mary
2 Januar 2023

Enfin twee uur later

.eindelijk eten!

Fanina
2 Januar 2023

Het eten was helaas niet warm. De smaak was verder goed maar wel wat flauwer dan verwacht.

Ron
31 Dezember 2022

Daging blado gaat al weken in kwaliteit achteruit.....Taai ,zacht ren niet lekker droog meer....beetje jammer

Pepijn
30 Dezember 2022

Lekker en veel sneller bezorgd dan verwacht haha.

Theo
30 Dezember 2022
Liesbeth
30 Dezember 2022

Heerlijk eten Vriendelijke medewerkster Grote porties Precies optijd klaar

Dominique
27 Dezember 2022

Heerlijk gegeten. Alleen wel iets vergeten. Maar dat vergaten we al snel als je heerlijk aan het eten ben.

Marjolein Hoek
27 Dezember 2022

GEweldig!! Goede service, heerlijk gegeten

Leo
25 Dezember 2022

Goede kwaliteit, goed eten en een goede prijs... op tijd gebracht.... wat wil je nog meer?

Henk
25 Dezember 2022

Het was wederom weer uitstekend verzorgd

François
24 Dezember 2022

Al weer een tijdje geleden, maar nog altijd even lekker.

Ida
23 Dezember 2022

Was heerlijk de rijsttafel

Kampen
20 Dezember 2022

Netjes op tijd geleverd en we hebben er weer van genoten!

Jerry
17 Dezember 2022

Betrouwbaar. Heerlijk gegeten!

Hilda
14 Dezember 2022
Joanne
14 Dezember 2022

Heerlijk en zeer vriendelijk

Joan van der Vliet
13 Dezember 2022

Heerlijk gegeten en was goed warm!! Complimenten weer:-))

R
13 Dezember 2022
Vrolijk
12 Dezember 2022

Bezorging kwam een half uur eerder dan verwacht, prima we waren thuis, maar eten was al niet meer al te warm. Hoeveelheid Ayam Kuning en Rendang voor deze prijs beneden de maat. Sate ayam, rendang en Ayam Kuning, en nasi droog en echt niet goed op smaak zoals het hoorde te zijn. Bapao en Dadargulung wel lekker. Conclusie: viel helaas erg tegen deze keer, als kok zijn we natuurlijk soms al wat kritischer 😊, maar we hebben het uiteindelijk niet opgegeten omdat het echt niet smakelijk was.

Wil Busch
12 Dezember 2022

Gezien de korte bezorgafstand(1,5 km) waren diverse gerechten niet meer echt warm. Zeker met deze korte bezorgingstijd had ik verwacht dat alles op temperatuur was. Helaas

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ruben
12 Dezember 2022

Mijn favoriete restaurant om te bestellen in Apeldoorn. Heerlijk eten, snelle bezorging en vriendelijk personeel! Een aanrader!!

kyra demmer
12 Dezember 2022
Kasper
12 Dezember 2022

18:33 bericht uw bestelling is onderweg 19:12 komt het eten aan. Beetje naar als je jonger hebt. En Google maps zacht 8 min. Na het heet maken in de magnetron toch lekker gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erik
11 Dezember 2022

HĂ©Ă©Ă©rlijk !!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R.Deenenkamp
6 Dezember 2022

Heerlijk eten, en bezorging mooi op tijd👍👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marc
5 Dezember 2022

Heerlijk eten en vers bereid

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marjon
3 Dezember 2022

Voor de tweede keer besteld en helaas nog minder warm dan de eerste keer. En de gebakken banaan was nog hard en heel vet.

Daniel
1 Dezember 2022

Op de minuut nauwkeurig bezorgd en heerlijk gegeten! Wederom!

Lisa
30 November 2022

Altijd jammie!

Anne
29 November 2022

Alles perfect!

Jan
27 November 2022

Lekker, zeer tevreden!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wil de vries
27 November 2022

Was heerlijk, wel voor 2 dagen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Geesje de Jong
24 November 2022

Helaas was het eten koud 
.De roti plaat niet gaar of was te lang onderweg đŸ„Č . Ook was de bezorging 15 minuten eerder 
 dat is op zich niet erg als het warm was. Smaak was wel goed .Jammer dat eten koud was . We bestellen vaker en dit niet eerder gehad . Maar kan keer gebeuren .

Erik
24 November 2022
Natascha
23 November 2022

Heerlijk eten en netjes verpakt, super!

Roy
21 November 2022
W. Koldeweij
21 November 2022

heerlijk van smaak, grote keuze en snel en correct bezorgd. geweldig en bedankt, zeker tot een volgende keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dominique
20 November 2022

Altijd maar dan ook altijd lekker eten. Nette porties voor een goede prijs. Ter informatie ik heb andere afhaal restaurants meegemaakt die het eten afwegen.

Nienke Vlak
19 November 2022

Wij bestellen al langere tijd bij jullie, en altijd naar tevredenheid. Vandaag ging het echter mis. We bestelden om 16:30, kregen een mail dat het eten om 17:35 bezorgd zou worden, belden jullie meermaals toen het eten er rond 18u nog niet was maar kregen geen gehoor, en ontvingen het eten om 18:20. De roti was koud en leek anders dan normaal. We vragen in de opmerkingen altijd om extra tofu/tempeh in plaats van ei, dat kon tot nu toe altijd maar dit keer kennelijk niet. Toch blijven we vast af en toe wat bestellen.

Renske
17 November 2022

Heerlijk eten. Netjes op tijd bezorgd, warm en heerlijke smaken.

Chris
16 November 2022

Warm geleverd, goed verpakt, uitstekende smaak. Wederom uitstekende maaltijd.

Warnier
16 November 2022

Bestel al jaren altijd is het goed behalve deze keer er zat een grote bot in mijn campur en die had ik bijna in mijn keel dat ben ik niet gewend van mas surabaya beter opletten

Thomas
16 November 2022

Erg lekker!

Anoniem
15 November 2022

Snelle bezorging Lekkere gerechten

John
14 November 2022

Wat hebben wij een heerlijke warme maaltijd gehad. We komen snel weer terug!

Grob
14 November 2022

Het eten was prima, goed van smaak en voldoende. Een aantal bakjes in de plastic tas waren gaan lekken waardoor t een vettig plakkerig geheel werd.

Richard
13 November 2022

Heerlijk ! Niet echt warm dus opgepiept in de magnetron, heb ook genoten van de pisang goreng en de dadar gulung. Keurig op het gewenste tijdstip afgeleverd. Dank.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

John
10 November 2022

Leuk dat drie verschillende gerechten zijn bereid en geleverd, terwijl ik op een soort had gerekend.

Sandra
10 November 2022

Heel lekker en meer dan voldoende porties

Miranda
9 November 2022

Oh mennn, altijd weer genieten die rijsttafel en voor hoe meer personen, des te gevarieerder de rijsttafel. Was heerlijk đŸ˜‹đŸ€€

Desiree Pfeyffer
9 November 2022
Frans
8 November 2022
Marjolein
7 November 2022

Dit is de derde keer dat we de afgelopen maanden hebben besteld. Heel fijn dat er in Voorst bezorgd wordt!! De eerste twee keren erg lekker, nu wat doorgekookt en vlak van smaak. Misschien speelt langere bezorgtijd een rol.

Jolanda
5 November 2022

Vooral de saté stam en de orak arik was zalig!!!

Aafke
2 November 2022

Lekker en meer dan genoeg. Bezorgster heeft zelfs geprobeerd ons huisje te zoeken op het bungalowpark om daar te bezorgen.

Alex de Jong
1 November 2022

Goed verpakt en nog lekker warm. Kwaliteit van de gerechten als vanouds heel lekker

Pelamonia
31 Oktober 2022
Johan
30 Oktober 2022
Sandra
30 Oktober 2022

Eten was weer heerlijk!! Echt toppie

Talin
29 Oktober 2022

Heel vriendelijk en goede bezorging maar de smaak viel ons erg tegen ondanks dat wij liefhebbers zijn van Indonesisch eten. Het vlees was erg taai.

Onno Hoogland
27 Oktober 2022

Heerlijke rijk gevulde rijsttafel, mooi op tijd bezorgd en prima verpakt. . Weer genoten van al die verschillende smaken.

Erik
25 Oktober 2022

Altijd erg prettige medewerkers. Na de bestelling bellen ze bij twijfel. Ik heb lekker gegeten. Bezorging snel en vriendelijk!

Willie
23 Oktober 2022

Prima eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

E.Weert
21 Oktober 2022

Eindelijk weer eens echt geit in de saté kambing, is bij de meeste restaurants lam. Heerlijk sausje erbij. Ook de saté ayam zeer smakelijk, goede satésaus. overige 2 kipgerechten erg lekker, net als de groentes (aubergine en sambal goreng boontjes). De smaak van de rendang vond ik minder lekker, maar dat is iets zeer persoonlijks. Er zit soms net een kruid in waar ik niet van hou. Hoeveelheden zeer ruim, ik ga er vanavond zeker met 3 man nog een keer van eten en heb gisteren aan een mee etende student al een flinke bak mee naar huis gegeven. Al met al goede prijs/kwaliteit verhouding! Ik kom zeker terug!

de kluiver
16 Oktober 2022
A
16 Oktober 2022

Ik vond het erg duur voor wat we kregen. Bijna 80 euro had ik meer verwacht.

Hans
16 Oktober 2022

Jammer dat we geen mihoen meer konden bestellen

E
14 Oktober 2022
Agnes
14 Oktober 2022

Heerlijk eten!

Kov
10 Oktober 2022

Eten is altijd lekker en erg warm. Bezorgers altijd heel erg aardig.

J.G. van der Gronden
9 Oktober 2022

Super heerlijk eten ruim voldoende porties voor 2 personen en echt snelle bezorging. Een super tevreden klant en zeker aan te raden ook te bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lilian Nijenhuis-Geritan
9 Oktober 2022

Fijn snel bezorgd en heerlijk eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marga Janssen
7 Oktober 2022

Perfect!

Geesje de Jong
6 Oktober 2022

Was weer heerlijk

Agnes
30 September 2022

Heerlijk eten👍

Marjolein van Duijl
25 September 2022

Rijsttafel , vegetarisch en met vlees besteld. het was heerlijk. Mijn vader van 87, opgegroeid in Indonesie, heeft er van gesmuld. ( en hij niet alleen) fantastisch dat jullie dat, zelfs vroeger dan verwacht, in Voorst komen bezorgen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Geesje de Jong
25 September 2022

Heerlijk eten , snel bezorgd, vriendelijke bezorger. 👍

Debby
25 September 2022

Weer heerlijk gegeten , jullie hebben echt de lekkerste roti kip! Service ook top! Wij komen zeker weer terug.

Marga Van Berkel
25 September 2022
Daphne
20 September 2022

Eten is goed zoals gewend. Alleen had ik gevraagd om bezorging om 19:15 uur en het eten kwam al om 18:00 uur. Hierdoor koud gegeten omdat de baby nog de aandacht nodig had. Dat was erg jammer.

Marjon
19 September 2022

Zoals gebruikelijk heerlijk eten! 10+ Rijsttafel voor 2 personen, allemaal lekker👌

Toon Brands
19 September 2022

Het eten was heerlijk. Op de afgesproken tijd klaar. Om daar te zitten lijkt me minder sfeervol.

B Jansen
19 September 2022

Kleine opmerking: mogelijk gezien de hoeveelheid (12 pax) en de afstand naar Eerbeek waren de gerechten redelijk afgekoeld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

CC
18 September 2022
Angela
18 September 2022
Jan Arie
17 September 2022

Wederom heerlijke gerechten. Keurig op tijd bezorgd.

Desiree
16 September 2022

Het was onze eerste bestelling en het viel ons zeker niet tegen. De meeste gerechten waren heerlijk, alleen de Rendang was erg droog.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Leidie
15 September 2022

De bezorging was snel. Het eten viel heel erg tegen. De nasi goreng was alleen rijst en smakeloos. Jammer, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar

Paul
13 September 2022

Altijd lekker en deze keer ook nog razend snel!!

Rob
12 September 2022

Altijd lekker , Surabaya voelt dichtbij.

Jan
12 September 2022

Gado gado is de kool te grof gesneden. Voor alles een compliment waardig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alicia
11 September 2022

De gerechten waren lekker. En de bezorging ook optijd. En betaalbaar. Herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans
11 September 2022

Netjes op tijd bezorgd en zoals altijd heerlijk gegeten

Geesje de Jong
9 September 2022

Eten erg lekker, bezorging keurig op tijd , goede verpakking 👍 was eerste keer. Maar gaan zeker vaker bestellen

W. Koldeweij
7 September 2022

ieder gerecht goed op smaak, ruime inhoud en grote keuze mogelijkheid. Ben zeer tevreden en bestel zeker weer, bezorging perfect. Hartelijk dank

Marjon
5 September 2022

Overheerlijke rijsttafel, erg van genoten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan
4 September 2022

Mas Surabaya. Altijd weer goed, klasse wat betreft, kwaliteit, smaak en correctheid bij bestellen en afhalen!

C.Steenbergen
4 September 2022

Het eten was weer heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robert Mosselman
2 September 2022

Had nasi campur besteld. Viel qua smaa

Van Laar
2 September 2022

Erg lekker. Bezorging precies op afgesproken tijdstip. Goede eerste ervaring.

Mario
31 August 2022
Rob Loeffen
31 August 2022

Jullie zijn super! Java voelt dichtbij.

Lucas G. Markies
29 August 2022

zoals van ouds!

Georg
27 August 2022

Gaat zo door

Brugman
27 August 2022
Mario
26 August 2022
Jan
25 August 2022

Smaakvol !!

Anoniem
24 August 2022
Georg
21 August 2022

Te weinig vlees gekregen veel rijst maar weinig vlees Ik had blado vult erg tegen niet gewend Normaal is het altijd goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Han
20 August 2022

Strak op tijd en het eten was lekker!

R. Snepvangers
19 August 2022

Altijd heerlijk en echt kwaliteit voor een heel redelijke prijs. Stipte bezorging met een glimlach!

Mick
18 August 2022

Erg lekker, meer dan genoeg en ruim op tijd bezorgd! Aanrader

Edwin
14 August 2022
Moen
13 August 2022

Eten was lekker, precies op tijd bezorgd en goed warm.

Willem Jansen
12 August 2022

Geen verbeterpunten ... erg lekker en hele vriendelijke bezorging (ik ben vaste klant en dat zal zo blijven !)

Anneke Wilhelm
11 August 2022

Het eten was lekker en erg veel

José
7 August 2022

Lekker, niet te vet! Goede porties en verse ingrediënten. Wij gaan vaker bestellen :-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

V Woudenberg
7 August 2022

Super lekker gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

vWijk
7 August 2022

Eten is superlekker maar helaas voor de derde keer vrijwel koud bij bezorging

Irene
7 August 2022

Heerlijk, lekker gekruid en flinke portie

Tkruijer
6 August 2022

Niet echt smakelijk, oogde ook niet vers.

Lennart
5 August 2022

Lekker eten, snelle bezorging!

Jerry Hilhorst
5 August 2022

Lekker en op tijd. Hou vol!🙂

De Gaaf
5 August 2022

Heerlijk eten en bestelling netjes op tijd.

Marty Meijboom
2 August 2022

Alles smaakt erg lekker, bepaalde hoeveelheden wel erg zuinig t.o.v. de meerprijzen

Marga
31 Juli 2022

Fantastisch lekker en vlot geleverd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jaap van Baren
30 Juli 2022

Ik kwam bestelling, die klaar lag, ophalen, maar moest ter plekke helaas nog 10 minuten wachten....?!

Tom Wichers
30 Juli 2022

Compleet en heerlijk

Hendrik
30 Juli 2022

Super lekker, voldoende grote porties en op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

Ralph Manders
29 Juli 2022

Voor de tweede keer dit jaar noedels ipv de bestelde nasi gekregen. Beetje jammer maar de kwaliteit is zoals altijd uitstekend!

W. Keizer
28 Juli 2022

De Campur was prima qua smaak, echter naar mijn mening minder vlees als andere keren. En ik had echt geen vegetarisch besteld. Volgende keer maar weer beter.

Cindy
28 Juli 2022
Fabienne de Jonge
27 Juli 2022

Sorry, ik heb niet genoten van de maaltijd. De bami was niet gaar en sate vond ik niet lekker. Zo jammer, het kan beter.

Anke Dunk
27 Juli 2022

Bezorging ging vlot, maar de maaltijd vonden we tegenvallen. Ik denk dat het niet vers was. Het was droog en taai geworden.

Mario
26 Juli 2022
R.L.Agerbeek
25 Juli 2022

Ik zal het kort houden, ik heb nog nooit zoiets vreselijks gegeten of eigenlijk, niet gegeten.

Jaap van Baren
24 Juli 2022

Smaak is opnieuw typisch Indisch đŸ‘đŸŒ

Kris
23 Juli 2022

Snel,vers en seriueze porties.

Anoniem
23 Juli 2022

Roti besteld, pannenkoek was knetterhard en niet eetbaar. Eerste laag kip idem. Eerder bereid en later op gewarmd in deze bestelling? Niet best, weer even genezen.

Agnes
20 Juli 2022

Na gebeld te hebben en navraag te doen naar de bezorgtijd werd gezegd dat de bezorger onderweg was. Toen duurde het nog 45 minuten. De bezorger moest namelijk nog eerst 3 andere bestellingen bezorgen. Niet handig dus om te zeggen dat de bestelling eraan komt. Bovendien was 1 van de 3 maaltijden koud bij het bezorgen. Echt ijskoud. Niet opgewarmd dus. Beetje jammer. Het lijkt ons beter om de witte rijst in een aparte bak te serveren. Dit is ook beter als je nog wat wilt bewaren. Ook de saus van de gado-gado had wat ons betreft beter in een apart bakje geserveerd kunnen worden. Het was nu een kledderig half warm gerecht geworden. Niet bevorderend voor de smaak. De groenten waren niet knapperig omdat deze samen met de rijst en saus in 1 bak werden geserveerd. Dat deed afbreuk aan de smaak van het geheel.

den Boer
19 Juli 2022

Heerlijk gegeten, en keurig bezorgd

Douwe
18 Juli 2022

Smullen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Albert
16 Juli 2022

Meer dan ruime maaltijd heerlijk van smaak en goed verzorgd

Sandeep Hamelink
13 Juli 2022
Jasper Duijnisveld-Zijlstra
11 Juli 2022

Perfectie!!!

Debby
10 Juli 2022

Roti kip besteld. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!

Kim
10 Juli 2022

Nasi kuning en bami waren goed. Ei was smaakloos en vlees (kip en rendang) zaten in jus ipv saus. Helaas!

Eilien
9 Juli 2022

Erg lekker en snelle levering echt super

Marian
9 Juli 2022

De rijsttafel was heel erg lekker. We hebben genoten. Hartelijk dank

Sebas
8 Juli 2022
Piet Schalkx
7 Juli 2022

De rendang is te zout het overheerst. En de andere gerechten is smaakloos. Dit is Indische eten onwaardig. Dit is geen reclame voor Indonesische keuken. Ik als indo kan dat weten. Hopelijk dat in de toekomst beter smaakt. Nu even niet.

Lisa
6 Juli 2022

Ik heb weer genoten, bedankt!

Mario
6 Juli 2022
Marjan
4 Juli 2022
A. Flohr
3 Juli 2022

Mag iets preciezer qwa tijd 😋

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Brigit
1 Juli 2022

Erg lekker

Jan Blom
30 Juni 2022

Punctueel geleverd maar vooral heerlijk eten. Bestel vooral via hun eigen website dat is beter voor hen en je hebt ook anders gerechten zoals de saté geitenvlees. .

Marion
30 Juni 2022

Eten was weer heerlijk !!!!!! Ook snel bezorgd echt een aanrader.

Marga Janssen
30 Juni 2022

Het was weer heerlijk!!!

J.F. Oelen
28 Juni 2022

Heerlijk ouderwets Indisch eten, top.

Filiz
27 Juni 2022

Voor de zoveelste keer besteld, eten komt altijd netjes verpakt, lekker warm en heel vriendelijke bezorgers. Gewoon top, wij bestellen er altijd graag.

Mischa Bakker
26 Juni 2022

Netjes verpakt en zeer smakelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

José
25 Juni 2022
Guido
24 Juni 2022

Perfecte levering alles was in korte tijd heet afgegeven.

C.Steenbergen
23 Juni 2022

De groeten aan de tuan die de bestelling heeft gebracht

Anoniem
22 Juni 2022
Brugman
22 Juni 2022

Lekker eten en op tijd bezorgd

Mario
19 Juni 2022
Lucas G. Markies
19 Juni 2022

alles weer prima,

Johan
18 Juni 2022

Wat we besteld hadden was prima en smakelijk, bedankt

Afke Buitenhuis
17 Juni 2022

Snel geleverd en weer heerlijk gegeten! Bedankt!

Liesbeth
11 Juni 2022

Altijd weer genieten!

José Buwalda
9 Juni 2022

Alleen maar complimenten; heerlijk gegeten en snelle levering!

Mario
8 Juni 2022

Heerlijk mas Surabaya! Dankjewel!👌

F Brugman
8 Juni 2022

Alweer lekker gegeten. Alleen jammer bij een rijsttafel voor 2 1 blikje cola.

Luc T.
7 Juni 2022

Echt goed Indisch eten! Mooi authentiek. Aan de Arnhemseweg een echte toko.

Johan
6 Juni 2022

Super heerlijk en voldoende!

Erik
5 Juni 2022

Veel te laat, nemen geen contact op. Slecht!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
5 Juni 2022

Heerlijk!!

Paul Brouwer
2 Juni 2022

Heerlijk eten, fijne bediening en staat klaar bij afhaal. Eerder via UberEats besteld, maar dat is een waardeloze organisatie. Gewoon rechtstreeks met Surabaya eten regelen. Veel beter!

LandalMig
1 Juni 2022

Enak!

Miranda
1 Juni 2022

De rijsttafel was weer genieten, en voor hoe meer personen je besteld, hoe gevarieerder hij wordt. Heerlijk. Bestellen zeker vaker 😋. (Een paar gerechten waren iets meer aan de zoutige kant dan gewend)

Ronald
30 Mai 2022

Super echt lekker gegeten

Afke
30 Mai 2022

Op tijd bezorgd en heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!

Marga Janssen
30 Mai 2022

Helaas geen 2x sambal goreng telor bali ontvangen! Verder als altijd heel smakelijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paul
30 Mai 2022
Mirjam van Vliet
29 Mai 2022

Heerlijk eten, warm bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lisa
29 Mai 2022

Altijd top, mijn favoriete comfort food.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin
29 Mai 2022

Super lekker eten Zeker voor herhaling vatbaar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ralph
28 Mai 2022

Top eten en snel en warm ( heet) geleverd. Aanrader.

Francois Boone
27 Mai 2022

Mooi op tijd en heel erg warm. Zoals altijd heerlijk.

MJ
25 Mai 2022
Tom Wichers
25 Mai 2022

Dank voor de serundeng! Sambal telor staat op plaatje 2 eieren. bestelde 2 maal en kreeg 2 eieren. klopt dat?

Antwort von Mas Surabaya

Hallo, 1 portie eiren is 1 stuk, dus het klopt wel. MVG

Paul
24 Mai 2022

Vlees was veel te zout, de rest was goed op smaak.

John
23 Mai 2022

Bezorging was een kwartier te laat, maar gelukkig was alles nog goed warm.

Menno den Besten
19 Mai 2022
M Groot Wassink
17 Mai 2022

Het eten was heerlijk en goed van smaak ! Alleen het eten was bijna koud en dat is zo jammer.

Anoniem
14 Mai 2022
Angela Bordewijk
12 Mai 2022

Het was echt heerlijk. En genoeg voor 2 personen. Gaan zeker nog een keer bestellen .

Louret Keizer-Zwier
9 Mai 2022

We hebben weer heerlijk gegeten ⭐⭐⭐

Herman
9 Mai 2022

Heerlijke smaken, bestelling op tijd. Voor herhaling vatbaar 😋😋😋

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lucas G. Markies
8 Mai 2022

prima. heel smakelijk.

Merel Blikman
7 Mai 2022

Ontzettend leuke bezorgster echt een top meid en het eten was lekker

Karin Otten
1 Mai 2022

Keurig geleverd door uiterst vriendelijke bezorger en het eten was van prima kwaliteit. Chapeau!

Bart Eijlander
1 Mai 2022

Hoi! Ik vind, dat jullie teveel zout gebruiken... Echt hoor... Groetjes, Bart Eijlander

Ron Veldhuis
30 April 2022

Iets beter opwarmen, is al jammer dat het magnetronfood is, maar helaas kan ook niet anders.

Sasha
29 April 2022

Het eten was heerlijk en warm. Daarnaast was het eten op tijd bezorgd en de bezorger was erg vriendelijk. Volgende keer zeker weer bestellen!

Noteboom
28 April 2022

Wij hebben inmiddels meerdere keren laten bezorgen. Kwaliteit goed en bezorging eveneens.

René
28 April 2022

Heerlijk eten, precies op tijd bezorgd. Dit restaurant blijft bij onze favorieten in Apeldoorn.

Johan
27 April 2022

Was weer super lekker en zeker voldoende

Heerlijke Campur op tijd bezorgd
27 April 2022

Heerlijke Campur en keurig op tijd bezorgd.

Hans Prijs
24 April 2022

Te laat en koud!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.